Agencja kompozytorów muzyki filmowej i reklamowej Uszy-Te Mariki Koasidis wystartowała z serią paneli dyskusyjnych i edukacyjnych „Praca z muzyką”. Ich celem jest przybliżenie, filmowcom, producentom i osobom zaangażowanym w produkcję, jak pracować z kompozytorami, jak zrozumieć ich wizje i rozumowanie filmu. Powstanie łącznie siedem odcinków, które ukazywać się będą cyklicznie co dwa tygodnie na oficjalnej stronie agencji (https://www.uszy-te.pl/ ) jak i kanale YouTube oraz profilu na Facebooku.

Firma MEDIA CREW zapewniła nieodpłatnie studio oraz technikę realizacyjną zostając mecenatem projektu w ramach współpracy z Fundacją Mecenat Kultury.

Wybitni goście, różnorodne tematy, wiele perspektyw  Podczas warsztatów omawiamy największe hity kinowe, niezapomniane polskie klasyki oraz ekscytujące historie trzymające widzów w napięciu za sprawą genialnie skomponowanej muzyki. Poruszamy tematykę filmu fabularnego, kina historycznego, dokumentu, teatru tv, kina familijnego, reklamy, a nawet konsultacji muzycznych, jak zawsze w doborowym towarzystwie wybitnych twórców polskiego kina i muzyki filmowej.  Do współpracy przy tym ogromnym, edukacyjnym przedsięwzięciu zaprosiliśmy kompozytorów, producentów filmowych i muzycznych, reżyserów, scenarzystów, konsultantów muzycznych, przedstawicieli domów produkcji, a nawet ich klientów, wśród nich: Andrzej Smolik, Łukasz Targosz, Maciek Dobrowolski, Antoni Wojnar, Jan Duszyński, Agnieszka Odorowicz, Ewa Jastrzębska, Artur Kowalewski, Wojciech Stuchlik, Dawid Janicki, Krzysztof Rzączyński, Tadeusz Mieczkowski, Arkadiusz Biedrzycki, Patrycja Bukowska, Sebastian Herzyk, Jarosław Boliński i inni.  Podczas każdego odcinka, czołowi twórcy ze świata kultury, sztuki i mediów opowiadają o wyzwaniach, jakie stoją przed ekipą filmową podczas pracy z kompozytorem oraz roli muzyki w całej produkcji audiowizualnej. Specjaliści z branży filmowej wspólnie wyjaśniają, jak wygląda cały proces twórczy, gdzie rodzi się pomysł na muzykę i jak sprawić, by idea stała się rzeczywistością. Eksperci podpowiadają również, jak stworzyć idealny brief, który będzie zrozumiały dla wszystkich członków produkcji.

Nakręć się na film